Twój zakres obowiązków
Realizacja przyjętej strategii w zakresie rozwoju Elmont Grupy,
Opracowywanie kosztorysów inwestycyjnych i planów realizacyjnych,
Pozyskiwanie dofinansowania inwestycji własnych, kontakt z firmami doradczymi,
Nadzorowanie realizowanych inwestycji w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami budżetowymi i umownymi,
Zlecanie i nadzorowanie przeglądów okresowych budowlanych, elektrycznych, p.poż.,
Kontakt z dostawcami mediów, brokerami ubezpieczeniowymi, operatorami, serwisantami,
Sprawozdawczość w zakresie BDO, CRO, CEEB,
Zarządzanie zapleczem i mieniem firmy (nieruchomościami, flotą, maszynami, siecią IT, systemem alarmowym, GPS),
Zarządzanie pracą kilkuosobowego zespołu,
Nasze wymagania
Umiejętność zarządzania zespołem,
co najmniej dwuletnie doświadczenie w administrowaniu majątkiem,
wiedza z zakresu procesu budowlanego,
doskonała organizacja pracy własnej i terminowość,
umiejętność pracy pod presja, odporność na stres,
wysoka kultura osobista,
prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków: telefon, laptop,
możliwość rozwoju i szkoleń,
pracę pełną wyzwań i prestiżu.
Benefity
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie Karty Multisport,
dofinansowanie do nauki języków,
dofinansowanie szkoleń i kursów,
ubezpieczenie na życie,
dofinansowanie wypoczynku dzieci,
spotkania integracyjne.